Het logo van het Eurovisiesongfestival 2019 is voorgesteld. Eind oktober raakte al bekend dat de bijhorende slogan “Dare To Dream” is geworden.

Al sinds 2004 – met een kleine upgrade in 2015 – heeft het Eurovisiesongfestival een vast logo met het beroemde hartje. Daarnaast is er jaarlijks een sublogo dat mee de look en feel van elke show bepaald. Dat logo is zonet voorgesteld door de Israëlische omroep KAN. Zoals eerder bekend raakte is het thema van komend festival “Dare To Dream”.

Het laatste logo van dit decennium.

Wat gaat de tijd toch snel! Met de presentatie van dit logo hebben we meteen het laatste logo van dit decennium. Met weemoed blikken we terug op alle logo’s sinds 2010.

2010: “Share The Moment”

2011: “Feel Your Heart Beat!”

2012: “Light Your Fire!”

2013: “We Are One”

2014: “#JoinUs”

2015: “Building Bridges”

2016: “Come Together”

2017: “Celebrate Diversity”

2018: “All Aboard!”

2019: “Dare To Dream”

Wat is jouw favoriete thema?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

De traditie van een thema werd in 2002 geïnstalleerd. Naast bovengenoemde thema’s hadden we ook nog “A Modern Fairytale” (2002), “Magical Rendez-vous” (2003), Under The Same Sky” (2004), “Awakening” (2005), “Feel The Rhythm!” (2006), “True Fantasy” (2007) en “Conflucence Of Sound” (2008). In 2009 werd er geen slogan gekozen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.